miercuri, 16 aprilie 2014
Calea Ferată Oraviţa-Anina
Linia ferată Oravita-Anina este a patra cale ferată construită pe teritoriul României, respectiv prima cale ferată montană. Între 1860 – 1863, se finalizeaza construcţia noului traseu de cale ferată normala cu tracţiune cu aburi pe segmentul Oraviţa–Anina, punctul de maximă altitudine al liniei fiind atins în tunelul Gârlişte, cel mai lung de pe traseu. Autori: inginerii Anton Rappos şi Karl Dülnig; arhitecţii Karl Maniel, Johann Ludwig Dollhoff-Dier.
marți, 15 aprilie 2014
luni, 14 aprilie 2014
Parcul Mulinologic Eftimie Murgu din Cheile Rudariei
Aria naturală se află în Munții Almăjului, grupare montană a Munților Banatului, pe valea Rudăriei, la o altitudine cuprinsă între 350m și 900 m .
Moara Bățolea
Moara Bățolea - detaliu
Cheile Rudăriei
Moara Îndărătnica dintre Râuri - podet de acces
Moara Îndărătnica dintre Râuri
Moara Îndărătnica de la Perete - detaliu
Moara Îndărătnica de la Perete - detaliu
Moara Trăilonea
Moara Trăilonea - interior
Moara Roșonea
Moara Viloanea
Moara Viloanea - detaliu
Abonați-vă la:
Postări (Atom)